- Prihláste sa alebo sa zaregistrujte, aby ste mohli pridávať komentáre.
Všeobecné obchodné podmienky
1. Základné ustanovenia
Tieto všeobecné obchodné podmienky (ďalej len „obchodné podmienky“) sú vydané:
Bonvivani OÜ
Registry code: 17319906
Sídlo: Lõõtsa tn 5, 11415 Tallinn, Estónska republika
Miesto distribúcie tovaru: Pack4you, Bratislava, Slovenská republika
E-mail: info@bonvivani.sk
Web: shop.bonvivani.sk
(ďalej len „predávajúci“)
Tieto obchodné podmienky upravujú vzájomné práva a povinnosti predávajúceho a fyzickej osoby, ktorá uzatvára kúpnu zmluvu mimo svoju podnikateľskú činnosť ako spotrebiteľ, alebo v rámci svojej podnikateľskej činnosti ako podnikateľ(ďalej len „kupujúci“), prostredníctvom internetového obchodu predávajúceho.
Ustanovenia týchto obchodných podmienok sú neoddeliteľnou súčasťou kúpnej zmluvy.
Odlišné dojednania v kúpnej zmluve majú prednosť pred ustanoveniami týchto podmienok.
Kúpna zmluva sa uzatvára v slovenskom jazyku.
2. Informácie o tovare a cenách
Informácie o tovare, jeho hlavných vlastnostiach a cene sú uvedené pri jednotlivých produktoch v internetovom obchode.
Všetky ceny sú konečné. Predávajúci nie je platcom DPH.
Cena tovaru nezahŕňa náklady na doručenie, ktoré sú uvedené v objednávkovom procese (v časti Pokladňa).
Ceny zostávajú v platnosti po dobu, počas ktorej sú zobrazené v internetovom obchode.
Predávajúci si vyhradzuje právo na zmenu cien v prípade zjavnej chyby alebo zásahu vyššej moci.
3. Objednávka a uzavretie kúpnej zmluvy
Kupujúci vykonáva objednávku prostredníctvom objednávkového formulára na webovej stránke.
Pred odoslaním objednávky má možnosť skontrolovať a upraviť údaje.
Objednávku odošle kliknutím na tlačidlo „Objednať s povinnosťou platby“.
Po odoslaní objednávky kupujúci obdrží automatické potvrdenie prijatia na e-mail. Toto potvrdenie nie je uzavretím kúpnej zmluvy.
Kúpna zmluva je uzavretá až po prijatí objednávky predávajúcim.
4. Platobné podmienky a dodanie tovaru
Kupujúci môže cenu zaplatiť:
-
platobnou kartou online,
-
bankovým prevodom,
-
platobnou bránou,
-
alebo na dobierku.
Spoločne s kúpnou cenou je kupujúci povinný uhradiť aj náklady na doručenie.
Predávajúci vystaví faktúru, ktorá bude zaslaná e-mailom.
Tovar je doručovaný prostredníctvom kuriérskej služby na adresu uvedenú v objednávke.
Poškodenie počas prepravy
V prípade, že je zásielka pri doručení viditeľne poškodená, kupujúci je povinný prevzatie zásielky odmietnuť alebo spísať s dopravcom reklamačný protokol.
Poškodenie tovaru spôsobené prepravou je nutné nahlásiť predávajúcemu do 24 hodín od doručenia, spolu s fotografiou balenia a poškodenia.
5. Odstúpenie od zmluvy (právo spotrebiteľa)
Kupujúci – spotrebiteľ – má právo odstúpiť od zmluvy do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru bez uvedenia dôvodu.
Pre odstúpenie stačí poslať oznámenie e-mailom na adresu info@bonvivani.sk.
Kupujúci následne zašle tovar späť na adresu distribúcie na vlastné náklady do 14 dní od odstúpenia.
Predávajúci vráti kupujúcemu všetky prijaté platby za tovar vrátane pôvodného poštovného do 14 dní od doručenia oznámenia o odstúpení, rovnakým spôsobom, aký kupujúci použil pri platbe.
Tovar musí byť vrátený nepoškodený, nepoužitý a v pôvodnom obale.
Z hygienických alebo autorských dôvodov nie je možné vrátiť otvorené knihy, e-knihy alebo digitálne produkty.
6. Reklamácie a práva z chybného plnenia
Predávajúci zodpovedá za vady, ktoré má tovar pri prevzatí kupujúcim alebo ktoré sa prejavia počas záručnej doby.
Záručná doba je 24 mesiacov od doručenia tovaru, pokiaľ nie je uvedené inak.
Kupujúci môže uplatniť reklamáciu e-mailom na adresu info@bonvivani.sk.
Reklamácia by mala obsahovať:
-
číslo objednávky,
-
popis vady,
-
a fotografiu poškodenia alebo balenia.
Predávajúci potvrdí prijatie reklamácie a dohodne s kupujúcim ďalší postup.
Reklamácia bude vybavená najneskôr do 30 dní od jej doručenia.
Ak je reklamácia uznaná, predávajúci zabezpečí bezplatnú opravu, výmenu tovaru alebo vrátenie kúpnej ceny, vrátane poštovného, ktoré vzniklo po dohode s predávajúcim.
Kupujúci nesmie zasielať reklamovaný tovar na dobierku – také zásielky nebudú prevzaté.
Náklady na dopravu pri odoslaní reklamovaného tovaru hradí kupujúci, pokiaľ sa nepreukáže oprávnenosť reklamácie alebo predávajúci neurčí inak.
Ak bola vada spôsobená poškodením pri preprave, kupujúci je povinný túto skutočnosť bezodkladne nahlásiť dopravcovi aj predávajúcemu a doložiť fotodokumentáciu.
7. Mimosúdne riešenie sporov
Kupujúci – spotrebiteľ – má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu, ak nie je spokojný so spôsobom vybavenia reklamácie alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva.
Ak predávajúci na žiadosť nereaguje alebo ju zamietne, spotrebiteľ sa môže obrátiť na:
-
Slovenskú obchodnú inšpekciu (SOI) – www.soi.sk,
-
Českú obchodnú inšpekciu (ČOI) – www.coi.cz,
-
alebo využiť Online platformu EÚ na riešenie sporov (ODR): http://ec.europa.eu/consumers/odr
8. Ochrana osobných údajov
Predávajúci spracúva osobné údaje kupujúceho výhradne na účely plnenia kúpnej zmluvy a v súlade s nariadením GDPR (EÚ 2016/679).
Podrobnosti sú uvedené v dokumente Zásady ochrany osobných údajov, dostupnom na webovej stránke predávajúceho.
9. Záverečné ustanovenia
Tieto obchodné podmienky sa riadia právnym poriadkom Estónskej republiky, pričom tým nie sú dotknuté práva spotrebiteľa vyplývajúce z právnych predpisov krajiny, v ktorej má bydlisko (najmä Slovenská alebo Česká republika).
Predávajúci nie je viazaný žiadnymi kódexmi správania.
Kúpna zmluva vrátane obchodných podmienok je archivovaná v elektronickej podobe a nie je verejne prístupná.
Predávajúci si vyhradzuje právo tieto obchodné podmienky meniť a dopĺňať.
Platné znenie je vždy zverejnené na webovej stránke shop.bonvivani.sk.
📘 Dátum účinnosti: 1. 10. 2025